Zadnje novosti

Mobile Office usklađen je sa zakonskim potrebama koje su stupile na snagu 1.1.2013.

u arhivu ->

Svako unaprjeđenje aktivnosti koji se odvijaju na terenu, odmah se reflektira u obliku povećane prodaje i profita.

Temeljna obilježja

Temeljna obilježja Superius Mobile Office linije proizvoda iskazuju se tijekom svakodnevne uporabe programa na terenu, ostvarujući korist za menadžere i terenske djelatnike.

Jednostavnost primjene

Superius Mobile Office, iako vrlo moćan i složen alat za podršku poslovanju, jednostavan je za implementaciju i korištenje. Vaši zaposlenici ne trebaju imati nikakvo prethodno iskustvo rada na računalu, zahvaljujući posebno dizajniranom grafičkom sučelju, koje složene zadatke čini jednostavnima. Uz standardiziran način rada u svim dijelovima programa te za ljude prirodan način upisa podataka pomoću olovke i dodirnog ekrana, Vaši zaposlenici će brzo i jednostavno savladati Mobile Office te vrlo brzo početi ostvarivati koristi za poduzeće.

Porast efikasnosti djelatnika na terenu

Superius Mobile Office programi omogućuju sistematizaciju i pohranjivanje svih važnih podataka o poslovanju na jednom mjestu. Evidencije o kupcima, prodajnim mjestima, narudžbama, proizvodima, marketinškim materijalima, provedenim transakcijama ili planiranim prodajnim aktivnostima jednostavno su kategorizirane, dostupne su "na dlanu" i upućuju svakog djelatnika na njegov sljedeći korak. Sve informacije prikupljene na terenu djelatnici upisuju u program i šalju u središnji ured, oslobađajući se često nepotrebnih i zamornih administrativnih poslova. Na taj način, značajno se podiže brzina i efikasnost terenskih aktivnosti, jer se oslobađa vrijeme za stvaranje prave vrijednosti za poduzeće kao što su širenje baze klijenata, izgradnju dobrih odnosa s postojećim kupcima i partnerima i ostvarenje dodatne prodaje.

Potpuni nadzor nad terenskim aktivnostima 

Zahvaljujući automatiziranom, bežičnom prijenosu podataka između središnjeg ureda i djelatnika na terenu, svježe informacije izravno s tržišta uvijek su Vam dostupne kroz Superius Analytics sustav za potporu poslovnom odlučivanju. Broj obavljenih prodajnih posjeta, visina ostvarenih prihoda po pojedinom djelatniku ili zemljopisnom području, stanje Vašeg proizvodnog asortimana na policama različitih trgovačkih lanaca, poslovni potezi konkurencije...Sve relevantne informacije dobivate na uvid kad god su Vam potrebne kao podloga za donošenje operativnih i strateških odluka.

Brz povrat investicije

Programi iz Mobile Office linije jednako dobro funkcioniraju potpuno samostalno ili u kombinaciji, što minimizira Vaše početno ulaganje. Za početak odaberite samo one programe koji su Vam uistinu potrebni, a s vremenom i proširenjem poslovnih aktivnosti, postojeću platformu nadopunite novim programima. Zahvaljujući brojnim uštedama koje ćete ostvariti ubrzanjem poslovnih procesa i povećanjem efikasnosti djelatnika na terenu, povrat investicije je zajamčen u vrlo kratkom roku. Uz Mobile Office uvijek ostvarujete maksimalan učinak uz minimalnu investiciju!

Maksimalna prilagodljivost

Mobile Office programi podržavaju najbolju poslovnu praksu u mobilnom poslovanju, omogućujući prilagodbu specifičnim potrebama svakog poduzeća. Prilagodba se vrši jednostavnim podešavanjem parametara programa. Ukoliko se poslovanje Vašeg poduzeća odvija u više država, Mobile Office će vam omogućiti rad na različitim jezicima i prilagoditi se specifičnim zahtjevima svakog pojedinog tržišta. Na taj način svoje poslovanje maksimalno prilagođavate lokalnoj situaciji i istovremeno osiguravate provođenje  korporacijskih standarda, pravila i procedura.

Široka dostupnost potrebne infrastrukture

Superius Mobile Office radi na većini modernih uređaja za mobilno poslovanje, kako na standardnim uređajima tako i na uređajima za industrijsku primjenu. Navedena razina fleksibilnosti omogućuje Vam veliku slobodu u odabiru uređaja koji odgovara upravo Vama!

Mogućnost povezivanja s drugim informacijskim sustavima

Mobile Office se može povezati sa  različitim informacijskim sustavima koje koristite kao potporu Vašem poslovanju, kao što su SAP R/3, Microsoft Dynamics i drugi. Na tehničkoj razini moguće je ostvariti povezivanje sa raznim bazama podataka kao što su Oracle, Microsoft SQL i druge. Iako su mogućnosti povezivanja vrlo velike, tehnički postupak povezivanja je iznimno jednostavan i traži minimalnu ili nikakvu prilagodbu od strane vanjskih sustava.

Kontinuirana unaprjeđenja programa

Kako bi u potpunosti razumjeli izazove s kojima se njihovi klijenti svakodnevno suočavaju, programski inženjeri tvrtke Superius stalno prate razvoj modernih tehnologija i trendove koji vladaju na tržištu. Na temelju dobivenih informacija, kreiraju nova i unapređuju postojeća rješenja za potporu mobilnom poslovanju. Na taj način, svojim klijentima osiguravaju posjedovanje modernih i praktičnih alata za unapređenje poslovnih procesa, kako bi uvijek bili u korak s vremenom i imali odgovarajuću podršku u svladavanju izazova modernog poslovanja.