Zadnje novosti

Mobile Office usklađen je sa zakonskim potrebama koje su stupile na snagu 1.1.2013.

u arhivu ->

Imate li u svakom trenutku potpunu kontrolu nad terenskim aktivnostima i jasan uvid u ostvarene rezultate Vaših djelatnika?

Superius Navigator

Ako djelatnost vašeg poduzeća karakterizira česta i izravna komunikacija s klijentima i poslovnim suradnicima, zasigurno se i velik dio Vaših poslovnih aktivnosti odvija van ureda, na terenu. Osobni kontakt je izuzetno važan, često i presudan faktor u stvaranju uspješne poslovne suradnje.

Aktivnosti terenskog poslovanja generiraju visoke troškove, posebice ako se provode bez podrške odgovarajućih alata, kojima se mogu automatizirati i ubrzati.

  • Smatrate li da Vaši zaposlenici troše previše vremena na planiranje terenskih posjeta? Traže li i Vašu pomoć u kreiranju ruta (hodograma)?
  • Evidentiraju li svoje planove pomoću olovke i papira ili ih uopće ne evidentiraju, već planiranu rutu pokušavaju zapamtiti? 
  • Događaju li se pogreške u obliku "zaboravljenih" klijenata i izgubljene prodaje?
  • Iznenadi li Vas krajem mjeseca iznos troškova goriva, cestarina, parkinga, noćenja i ostalih troškova reprezentacije koje morate podmiriti? Vjerujete da je moguće ostvariti određene uštede?
  • Biste li željeli imati bolji pregled stanja na terenu i veću kontrolu nad svojim zaposlenicima i njihovim aktivnostima? 

Ukoliko ste na bilo koje od navedenih pitanja odgovorili potvrdno, Vašem poslovanju potrebna je podrška za kvalitetniju i efikasniju organizaciju ruta terenskog poslovanja. Potreban Vam je Superius Navigator!

Superius Navigator je jednostavan, a moćan alat za podršku mobilnom poslovanju.

Nezaobilazan je u radu mobilnih trgovaca, unaprjeđivača prodaje i drugih zaposlenika kojima je sustavan obilazak poslovnih partnera i klijenata u opisu svakodnevnog posla.

Zašto odabrati Superius Navigator?

Olakšana i precizna izrada ruta (hodograma)

Uz pomoć ovog programa, Vi i Vaši zaposlenici možete brzo isplanirati dnevne rute, jednostavnim odabirom iz popisa mogućih odredišta i određivanjem redoslijeda posjeta. Odabrane rute evidentirane su u programu, omogućen je uvid te naknadna izmjena i dopuna inicijalnog plana, što značajno štedi Vaše vrijeme u odnosu na zastarjeli princip planiranja uz pomoć papira i olovke. Nema potrebe za čestim pregledavanjem baze klijenata i planiranjem redoslijeda posjeta. Vaši djelatnici se sada uistinu mogu posvetiti stvaranju vrijednosti za poduzeće na terenu! 

Brz pristup informacijama na terenu

Uz Superius Navigator, Vaši djelatnici na terenu mogu, u svega nekoliko sekundi, doći do potrebnih informacija o konkretnom prodajnom mjestu, čime se  značajno ubrzava aktivnosti na terenu i omogućuje individualan pristup svakom klijentu i provedbu potrebnih transakcija.

Mogućnost GPS navigacije

Mogućnost terenske navigacije osigurava Vašim djelatnicima na terenu sigurno i bezbrižno putovanje. Vjerojatnost da bi mogli zalutati i zakasniti na dogovoreni sastanak je minimalna, što poduzeću donosi značajne uštede i doprinosi stvaranju pozitivnog imidža kod klijenata. Ova je mogućnost posebno vrijedna u slučaju kad terenski djelatnik mijenja kolegu zbog godišnjeg odmora ili bolovanja a ne poznaje njegov teren. Uz GPS navigaciju terenski djelatnici stižu na odredište najkraćim putem i efikasnije koriste svoje vrijeme.

Jednostavna i precizna evidencija putnih troškova

Sve troškove učinjene na terenu Vaši djelatnici evidentiraju na licu mjesta, a mogu se svrstati u različite kategorije, ovisno o Vašim potrebama (cestarina, parking, gorivo, ručak, noćenje, reprezentacija itd.). Superius Navigator omogućuje praćenje neograničenog broja stavaka troškova te njihovu detaljnu specifikaciju ili zbirni prikaz, čime zadržavate potpunu kontrolu nad terenskim financijama poduzeća.

Povećana kontrola terenskog rada

Uz pomoć Superius Navigatora uvijek imate mogućnost uvida u situaciju na terenu i kretanje svakog Vašeg zaposlenika koristeći Superius Analytics sustav za potporu poslovnom odlučivanju. Koristeći jednostavnu i neopterećujuću evidenciju, možete detaljno pratiti svaku rutu, primjerice, točno vrijeme početka i završetka rute, početnu i završnu kilometražu i pripadajuće troškove, vrijeme koje djelatnik provede na putu, vrijeme provedeno na pojedinoj odredišnoj lokaciji i slično. 

Značajne uštede u poslovanju

Planiranjem ruta uz pomoć Superius Navigatora, ostvaruju se značajne uštede u poslovanju poduzeća. Optimizira se ulaganje ljudskih i financijskih resursa, a pametnim i logičnim kreiranjem ruta, moguće je ostvariti značajne uštede na troškovima goriva, cestarini, reprezentaciji... Vaši zaposlenici štede svoje vrijeme, jer im je priprema ruta pojednostavljena i olakšana, a drastično se smanjuje vjerojatnost pogrešaka, zaboravljanja klijenata i izgubljene prodaje.

Integracija s drugim programima iz Mobile Office linije proizvoda

Kao i svi programi iz Mobile Office linije, Superius Navigator može funkcionirati potpuno samostalno. No, svoj puni sjaj ostvaruje u kombinaciji s programima Superius Sales i Superius Marketing, koji, funkcionirajući kao kompaktna cjelina, pružaju punu podršku svim aktivnostima mobilnog poslovanja.