Zadnje novosti

Mobile Office usklađen je sa zakonskim potrebama koje su stupile na snagu 1.1.2013.

u arhivu ->

Individualan pristup specifičnim potrebama klijenata, dovodi do razvoja odgovarajućih rješenja za različite poslovne izazove.

Superius Custom

Superius nudi širok izbor programa za podršku mobilnom poslovanju, koji se mogu primijeniti u sustavima različitih veličina i područja djelatnosti, te se mogu u velikoj mjeri parametarski prilagoditi potrebama pojedinog poduzeća. No, poneke situacije,  jedinstveni poslovni modeli ili nepokrivena poslovna područja, iziskuju razvoj specifičnog rješenja. 

Ako imate poseban izazov u organizaciji i provedbi terenskih aktivnosti, a postojeći programi za podršku mobilnom poslovanju ne mogu riješiti Vaš problem, Superiusovi stručnjaci će dizajnirati rješenje potpuno prilagođeno Vašim potrebama.

Postupak razvoja provodi se kroz niz koraka koji obuhvaćaju početne analize, razvoj i testiranje programa, implementaciju, edukaciju i korisničku podršku.

Analiza potreba – kroz razgovor definiraju se Vaše konkretne potrebe i očekivanja, analizira se Vaš trenutni način rada te se utvrđuju obilježja programa koji će pružiti odgovarajuću podršku aktivnostima mobilnog poslovanja

Dizajn i programiranje – nakon definiranja specifičnih potreba i očekivanja, pristupa se dizajnu odgovarajućeg programskog rješenja i njegovoj izradi.

Testni rad – u fazi testnog rada, ispituju se u stvarnom radu karakteristike programa, njegova učinkovitost u podržavanju mobilnih aktivnosti te usklađenost s Vašim očekivanjima. Ukoliko program ne funkcionira besprijekorno po svim kriterijima, vrše se potrebne dorade.

Implementacija – nakon što je program zadovoljio u testnoj fazi, vrši se implementacija u Vaš cjeloviti sustav i program je spreman za svakodnevnu uporabu.

Edukacija – Superiusovi stručnjaci organiziraju edukaciju za Vaše djelatnike, poučavaju ih snalaženju i pravilnom rukovanju programima, kako bi iz njih, tijekom svakodnevnog rada, izvukli maksimum.

Podrška – po implementaciji programa i puštanju u svakodnevni rad, Superius organizira korisničku podršku.  Podrška je na početku pojačana, a nakon razdoblja stabilizacije sustava, redovna i  regulirana ugovorom o održavanju.

Značajna prednost Superiusa u ovom procesu jest već postojeća, široko definirana infrastruktura.

Iako se rješavaju specifični zahtjevi firme, rješenja se ne rade "od nule", već se, kao polazna osnova, koriste komponente i arhitektura Superiusovih programa.

Na taj način, razvoj za korisnika postaje brži i znatno jeftiniji, a krajnje rješenje kvalitetnije i pouzdanije.