Zadnje novosti

Mobile Office usklađen je sa zakonskim potrebama koje su stupile na snagu 1.1.2013.

u arhivu ->

Cjelovita usluga temelj je dugoročnog, obostrano korisnog poslovnog odnosa koji njegujemo s našim klijentima.

Superius usluge

Poslovna strategija Superiusa je graditi dugoročan partnerski odnos sa svojim klijentima te im pružiti odgovarajuću podršku u ostvarenju vrhunskih rezultata. Uz kreiranje modernog softvera, koji uspješno zadovoljava sadašnje i predviđa buduće potrebe mobilnog poslovanja, Superius nastoji svojim klijentima biti na raspolaganju i pružiti im cjelovitu podršku kroz niz dodatnih usluga.

Konzalting

Poduzeća u svom nastupu na tržištu primjenjuju različite strategije, koje ne moraju nužno postizati optimalnu iskorištenost resursa, niti maksimalnu učinkovitost djelatnika u obavljanju svakodnevnog posla. Zahvaljujući dugogodišnjoj prisutnosti Superiusa na tržištu i bogatom iskustvu u rješavanju različitih izazova mobilnog poslovanja, Superiusovi sustavi provjereni su na velikom nizu klijenata, stalno prilagođavani i poboljšavani i u njih je implementirana najbolja poslovna praksa. 

Implementacijom Superiusovih programskih rješenja, klijenti uz infrastrukturu dobivaju i potreban "know-how" za sustavan način rada.Učeći od najboljih na tržištu, Superiusovi klijenti su potpuno pripremljeni na izazove suvremenog mobilnog poslovanja. 

Vođenje projekata

Za različite projekte, čiji je cilj postavljanje temelja vašem mobilnom poslovanju, unaprjeđenje postojećeg sustava i načina rada ili realizacija neke inovativne ideje, Superius će djelovati kao Vaš pouzdan partner u svim fazama provođenja projekta. Superiusovi stručnjaci će napraviti detaljnu analizu trenutnog stanja, dati Vam prijedlog rješenja, odrediti potrebne resurse i definirati rokove izvedbe. Nakon dizajna odgovarajućeg programskog rješenja, provest će testnu fazu i fazu implementacije, obaviti sve potrebne prilagodbe i usklađivanja sustava te Vam pružiti pojačanu korisničku podršku u početnom razdoblju redovnog korištenja. Brzim intervencijama Superiusovih stručnjaka, otklonit će se sve nejasnoće i zapreke normalnom radu implementiranog programa, a nakon što se sustav potpuno stabilizira, na raspolaganju će Vam biti redovna korisnička podrška.

Kontinuirano unaprjeđenje proizvoda

Kontinuiranim praćenjem tržišnih trendova i razvoja suvremenih tehnologija, Superius kreira poboljšane verzije postojećih programa, koje se automatski instaliraju na Vaše ručno računalo. Na taj način Superius stalno ugrađuje najbolju poslovnu praksu u Vaše mobilno poslovanje te Vas osnažuje za brže i efikasnije postizanje željenih rezultata.

Održavanje programa

Superius svojim korisnicima pruža uslugu održavanja programa, čija je svrha omogućiti besprijekorno funkcioniranje programa, kontinuirano unaprjeđivati njihovu kvalitetu te ispraviti eventualne pogreške. Korisnik može, prilikom inicijalne kupnje licenci programa, sklopiti ugovor o održavanju, koji se odnosi na sve licence koje je kupio i koje će eventualno kupiti nakon sklapanja navedenog ugovora. Tim ugovorom definirana su sva prava i obveze Superiusa i korisnika, u području uvjeta održavanja Superiusovih programa.

Postoji više različitih modela održavanja koji se razlikuju po opsegu, uvjetima i dostupnosti usluga. Modeli održavanja definiraju različito zajamčeno vrijeme odziva Superiusa na prijavu od strane korisnika, neki modeli u cijenu uključuju određen broj radnih sati, te osiguravaju popust na Superiusove usluge koje nisu pokrivene paušalom. Korisnik može, kao dodatak odabranom modelu održavanja, ugovoriti i dodatne opcije održavanja, kao što su usluge održavanja izvan redovnog radnog vremena. Ukoliko se tijekom korištenja programa promijene vaše potrebe, moguće je i naknadno promijeniti model održavanja.