Poslovno odlučivanje treba biti utemeljno na svježim informacijama s terena, u formi pogodnoj za analizu i donošenje odluka.

Imate li jasan uvid u stanje terenskih aktivnosti marketinga i prodaje te poslovne poteze koje vuče Vaša konkurencija?

Pravodobne i pouzdane informacije s tržišta smanjuju neizvjesnost i rizik u donošenju poslovnih odluka. Kakvim izvještajnim sustavom raspolažete?

Kako biste u potpunosti kontrolirali troškove i unaprijedili efikasnost djelatnika na terenu, nužno je informatizirati aktivnosti terenske prodaje i marketinga.

Skraćujući cjelokupni prodajni proces, od narudžbe do naplate, značajno ubrzavate priljev novca i štedite vrijeme.

Dodatna prodaja postojećim kupcima najlakši je i najjeftiniji način povećanja prodaje. Čak je 6 puta jeftinije prodati postojećem, nego pridobiti novog kupca.

Povećani profit ostvaruje se aktivnom prodajom i naplatom te korištenjem necjenovnih poluga.

Uzroci pada prodaje često uopće nisu povezani s cijenom proizvoda.Jeste li iskoristili sve necjenovne poluge za povećanje prodaje?

Cjelovit i sustavan pristup organizaciji terenskog poslovanja nužan je za postizanje optimalne učinkovitosti Vaših djelatnika.

Svako unaprjeđenje poslovnih procesa koji se odvijaju na terenu, odmah se reflektira u obliku povećane prodaje i profita.

Koliko vremena Vaši prodavači provode na terenu s kupcima, stvarajući opipljivu korist za poduzeće, a koliko vremena sjede u uredu, baveći se administracijom?

Imate li u svakom trenutku potpunu kontrolu nad terenskim aktivnostima i jasan uvid u ostvarene rezultate Vaših djelatnika?

Aktivnosti terenskog poslovanja generiraju visoke troškove, posebice ako se provode bez podrške alata, kojima se mogu automatizirati i ubrzati.

Aktivnosti terenske prodaje i marketinga krvotok su Vašeg poslovanja, osiguravaju stalan dotok novca i imaju izravan utjecaj na ostvarene rezultate.

Kvalitetna marketinška prezentacija proizvoda na mjestu kupnje najčešće igra odlučujuću ulogu u donošenju potrošačeve kupovne odluke.

Koliko su dobro Vaši proizvodi izloženi na policama? Kakva je zastupljenost Vašeg asortimana, u odnosu na konkurenciju? 

Pad kupovne moći potrošača uzrokuje pad prodaje te smanjuje ukupan profitni "kolač" koji dijelite sa svojom konkurencijom.

Zašto bi kupac, u obilju mogućnosti koje mu se pružaju, odabrao baš Vaš proizvod?

Preko 70% svojih kupovnih odluka potrošači donose na mjestu kupnje, prilikom kupnje.

Je li Vaš proizvod raspoloživ kupcima u prodajnom objektu i jesu li zalihe optimalne?

Zadnje novosti

Mobile Office usklađen je sa zakonskim potrebama koje su stupile na snagu 1.1.2013.

Vodeći distributer duhanskih proizvoda i pića u Bosni i Hercegovini prešao na novu generaciju...

Mepas grupa započela je prelazak na novu generaziju Mobile Office-a radi dodatnog unapređenja...

Prateći promjene u tehnologiji mobilnih uređaja Superius je izradio verziju Mobile Office-a na...

Osluškujući potrebe tržišta Superius je razvio specijaliziranu aplikaciju za posrednike i...

u arhivu ->

Superius osiguranje je program za poslovanje suvremenih posrednika i zastupnika u osiguranju. Program omogućava uštedu u vremenu i novcu, povećanje prihoda te poboljšanje kvalitete.

Razvijen je u suradnji sa osigurateljnim stručnjacima, jednostavan je i cjelovit. Ne traži dodatna ulaganja, a plaća se prema korištenju uz pristupačnu cijenu.

Gotovo i u praksi dokazano rješenje funkcionira potpuno samostalno, a lako je povezivo i s Vašim postojećim informacijskim sustavom.